glasgowjohanna.blogg.se

Utbytesstudent i Glasgow 16/17

Välkommen!

Publicerad 2016-06-30 15:57:00 i Allmänt,

Hej och välkomna till min nystartade blogg!
 
Till hösten kommer jag att åka iväg på mitt livs största resa! Jag har blivit antagen till Glasgow Caledonian University i Skottland och kommer studera forensisk kemi där i ett helt år. För er som är lite obekanta med begreppet forensisk kemi kan jag meddela er om att det är ungefär det samma som kriminalteknik. Med andra ord kommer jag att fördjupa min kunskap i såväl analys och spårbarhet av vapenkrut som fastställning av DNA-profil från kroppsvätskor med avseende att bekämpa brottslighet. 
 
I denna blogg kommer ni kunna ta del av mina tankar kring utbytesåret och olika upplevelser jag kommer stöta på under perioden. 

Vi hörs igen när det börjar dra ihop sig för flytt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: 😘😘// mamma

Publicerad 2016-07-03 16:03:34

😘😘// mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela